Kellan Lutz talks ‘New Moon’ muscles
Kellan 談新月的肌肉
The star says his workout regimen hasn’t interfered with his candy habit
這個明星說他的訓練方法沒有干預到他的糖果習慣



Access Hollywood接近好萊鄔
updated 7:04 p.m. ET March 20, 2009

“Twilight” star Taylor Lautner may have made headlines with his bulked-up body for sequel “New Moon,” but he’s got another star to compete with in the abs department — Kellan Lutz, who plays Edward’s brother, Emmett Cullen.
Twilight之星泰勒可能會在續集新月製造一些頭版標題在他巨大的身軀上,但他得到另一個明星與他健狀如牛的身體上-Kellan Lutz飾演愛德華的兄長,艾密特庫倫。

In an interview with Ryan Seacrest, Lutz explained how he’d gotten what Seacrest called an “eight-pack.”
和Ryan Seacrest進行面談,Lutz說明他如何達到被Seacrest稱呼為八塊腹肌(?)

“I love to swim,” Lutz said. “I have a pool in my backyard.”
"我喜歡游泳"Lutz說"我在我家後院有一個游泳池"

And the muscular star said his workout regimen hasn’t interfered with his candy habit.
並且這個健壯之星說他的飲食訓練沒有干預到他的糖果習慣

“I have a candy drawer and I’m terrible with it,” he said. “Gummy bears, gummy worms, chocolate, everything. I eat so much.”
「我有一個放置糖果的抽屜而且我很嚇人的在那上面」他說:「笨拙的熊,笨拙的蟲,巧克力和任何東西。我都會吃它」(我覺得前兩句我翻的怪怪說,總之他就是喜歡吃甜食啦)

Despite the star’s good looks, it’s his on-screen brother in the vampire saga, Robert Pattinson, who’s gotten much of the attention of “Twilight”’s female fans, and Lutz knows why.
儘管這個明星多好看,這是他在藍幕上當一個吸血鬼的兄長,羅伯派汀森,他很專注於那些Twilight的女粉絲上,並且Lutz知道為什麼。

“His accent and his crazy hairdo gets the girls swooning,” he said. “I don’t have those locks.”
「他的腔調和他的瘋狂髮型會讓那些女孩心醉神迷」他說:「我沒有那種頭髮(哈)」

“Rob’s kind of shy,” he added. “ He’s such a humble guy, it’s hitting him hard.”
「Rob的靦腆」他補充,「他就是這樣謙虛的傢伙,這打擊了他的感情。」

Indeed, the “Twilight” stars have found their profiles skyrocketing in the wake of the film’s popularity, making it hard to leave the house.
甚至這些Twilight之星已經找到了他們的形象突然高漲在電影的聲望上。

“We all (hung out) before ‘Twilight’ came out, we would go to the karaoke bars and just hang out and relax and now it’s like we can’t go anywhere without being hounded,” he said.
「我們全部在Twilight出現前,我們去了卡拉OK,並且住在那裡休息。現在就像我們在有粉絲的狀況下哪裡也去不了。」他說。


飄言:一樣翻的不太好,大家將就點看= =
還有喔,我沒有特別喜歡Kellan Lutz啦,只是剛好看到他的新聞,而且看起來比較好翻才貼上來的,我比較喜歡Rob啦>//<
arrow
arrow
    全站熱搜

    纏夢 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()