※自己翻的,翻不好還請見諒:),不過這篇只是從國外網站看到的文章啦,不確定是不是真的
看完這篇大家心情應該會好一點啦



In response to recent rumors, Robert Pattinson has a new interview with Moviefone where he addresses some of them. Though he denies he smells bad, he does say he enjoys eating puppies. Ok, that’s a complete lie. He’s just as dreamy as you think–
回應最近的謠言,Robert Pattinson有一個新的訪談對他們說話。雖然他否認他聞起來很差,但他仍然說他很喜歡吃puppies。好吧,那完全是個謊話。他就像你想的那麼夢幻...
    1. I heard that you follow all the online gossip about yourself?
      
我聽說你會自己上網看自己的八卦?
       I read that and thought it was such bullshit. I was like, "God, I sound like such a loser!"
      
我讀了那些,而且那真是胡說八道。我的感覺是"天啊,我聽到我像一個失敗者"
    2. So it's not true?
      
所以這些不是真的囉?
    Well, I do sometimes. I used to a lot more before and then ... I only look at the negative stuff. I just want to know whoever's saying negative stuff, and I just want to remember their names. I write it all down in my black book. [Laughs]
   
嗯,我有時候會這樣。我在之前都會去看完部的,然而...我只看到負面的東西。我只想知道那些人說了我負面的事情,而且我想記得他們的名字。我會寫那些名字在我的黑色本子上。[笑]
    3. Is it true that you took a fan out for dinner?
     
你帶粉絲去吃晚餐這件事是真的嗎
    That is true, yeah.
   
對,是真的
    4. Is it true that, I don’t know if you saw this, but a source on the set of ‘New Moon’ said that you don’t smell good, that you don’t shower?
     
是真的的話,我不知道如果你看到這個,但消息來源指出"新月"的工作人員說你聞起來不怎麼好是因為你不洗澡?
    I haven’t even been on the set yet!
     
我根本還沒拍攝新月!
    5. You know the same thing went around about Zac Efron a while ago; that he doesn’t shower.
   
你知道同樣的事在之前纏著Zac Efron一段時間嗎;說他不洗澡。
    Really? He looks like he smells really good [laughs]. I also do shower.
     
真的嗎?他看起來聞起來非常好啊(笑)。我也會洗澡啊
    7. I just watched a Ryan Reynolds video interview and he called you “dreamy” and said he’d love to work with you.
     
我看到Ryan Reynolds的錄影節目,他稱呼你"夢幻般的",而且說他熱愛與你一起工作
    [Embarrassed laugh] Really?
   
[尷尬的笑]真的?
    8. Is there anyone you’d love to work with?
     
在那裡你沒有熱愛與任何人一起工作嗎?
    Ryan Reynolds! [Laugh] … I’ve always wanted to work with Benicio Del Toro, I think he’s amazing. And there are tons and tons of people …
     
Ryan Reynolds![笑]...我一直想和Benicio Del Toro一起工作,我想他很令人吃驚。並且那裡有很多很多的人...
arrow
arrow
    全站熱搜

    纏夢 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()